lørdag 18. august 2012

Motivasjoner for langturing

Det er et styr uten like å forberede en stipendfinansiert reise på moderat budsjett men med maksimale planer. Oppsiden er at for meg er både reisen og ankomststed målet med å ferdes.

Men motivasjonen er i orden. For eksempel denne her.



Jeg kan jo heller ikke gjøre det enkelt for meg. Gjennom et par av de andre mange lykketreff her i livet, har jeg klart å komme meg på rimeligste vis til Bangkok, og via et annet kommer jeg meg på rimeligste vis fra Tokyo. Utfordringen er å sjonglere visa-tiden jeg har i New Zealand med hvilke andre mål underveis som kan støtte prosjektet - direkte eller indirekte.

Det er ikke bare enkelt. Jeg mener, jeg har hele Asia og halve Stillehavet å velge i. Det er seriøse mengder, eeeh, vann sjølsagt, men også en del land. Puha!

Inntil alt blir klarere, tune in ved høve - her kommer jeg plutselig tilbake med oppdateringer.

Sitatet er hentet fra Mahatma Gandhi og publisert her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar